cool

cool
cool

vineri, 19 august 2011

Bancuri Amuzante:))

1.Bula statea linistit in fotoliu bea o bere si se uita la meci.Vine
nevastasa nervoasa si ii trage o tigaie in cap.
-Ce ai nevasta ai innebunit?
-Ce este cu biletul asta in buzunarul tau"laura 0799221545"
-E numele si numarul calului pe cere am pariat! Dupa 10 min nevasta il pocneste iarasi cu tigaia in cap.
-Ce ai nevasta ce s-a mai intamplat??
-TE-A SUNAT CALUL!!!



2.Bula si Strula dau examenul pentru clasa a V-a.Si intra primul Strula:
-Cine a fost cel mai mare poiet roman.
-Mihai Eminescu.
-In ce an sa terminat revolutia.
-Exista viata pe alte planete.
-Nu se stie.

Iese Strula si ii zice sa raspunda la fel ca si el. Intra Bula :
-Cum te cheama?
-Mihai Eminescu.
-Cati ani ai.
-1989.
-Exista ceva in capul tau.
-Nu se stie.


3.Bula se intoarce acasa foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mana prietenei sale. Vazandu-l suparat, tatal sau il intreaba:
- Ce s-a intamplat Bulisor, te-a refuzat?
- Da... Mi-a tras si o palma!
- Cum asa? Nu i-ai spus cum te-am invatat eu? "Draga mea, timpul se opreste in loc pentru mine cand privesc in ochii tai!"
- Vai! Asta era! Am gresit formularea. I-am spus: "Ai o fatza de mi se opreste ceasul!"


4.Era Bula la shcoala shi invatzatoarea il intreaba:
-Bula.....pe o creanga sunt 3 vrabiutze.Vine vanatorul shi impushca una.Cate mai raman?
-Niciuna pt k celelalte se sperie shi fug!
-Matematic nu este corect,dar imi place cum gandeshti!
Bula enervat la culme zice:
-Doamna invatzatoare!Trei femei merg pe strada.Fiecare mananca cate o inghetzata.Una o linge,una o suge shi alta o mushca.Care credetzi k e casatorita?
-Aia care o suge!
-Greshit!Aia care poarta verigheta.....dar imi place cum ganditzi;)!


5.Bula:
- Tata, tata, nu mai merg la scoala!
- De ce, Bula?
- Pai, doamna invatatoare asta nu stie nimic!
- Cum asa, Bulisor?
- Pai, ieri m-a intrebat pe mine cat fac 2+3!...


6.Gheorghe e internat in spital,la reanimare,cu mainile si picioarele rupte.
Vecinul lui,Ion,vine in vizita:
-Ma Gheorghe,ce-ai patit?
-Apai ma Ioane, mergand eu pe un deal am vazut o gaura neagra si am mers sa vad ce-i acolo...
-Si...?
-Si am ajuns la ea si-am strigat:
Uuuu!
-Si...?
-Si din gaura s-a auzit:Uuuu!
-Si...?continua Ion nerabdator.
-Si am mai strigat odata : Uuuu!
-Si...?
-Si din gaura s-a auzit iar : Uuuu!
-Si...?
-Si.. m-a lovit trenul!



7.100 de negri pleaca in desert in cautarea unei lampi care le-ar indeplini o dorinta dupa 2 zile gasesc lamba si din ea iese un duh care le zice k au dreptul la o singura dorinta,,primul negru is doreste sa fie alb al doilea la fel si al treilea ...pana la al 99 care is doreste k toti sa fie negri din nou...

8.I: De ce nu vin OZN-uri in Romania?
R: Le e frica ca le furam nava si ii luam ostatici!


9.Un barbat isi ia jeep 4x4 si in fiecare zi cineva ii adauga =16. bărbatul duce masina la reparat dar a 2a zi iar este scrijelit =16. omul enervat la culme se gandeste sa puna o placuta cu =16 ca sa nu mai aiba de ce sa ii scrie pe masina. dimineata merge la masina si vede 4x4=16 si adaugat CORECT.

10.Un oltean si un moldovean stau de vorba.
- La voi mortii se ingroapa cu popa?
- Nu, la noi popa ramane afara. 


11.Stiti ce fac moldovenii cand au o gaura in barca pe lac?
-Mai fac o gaura sa iasa apa


12.Cum iti dai seama ca esti la un moldovean bogat??
- are hartie igienica in casa!


13.Gheorghe isi inmormanteaza soacra. Vine omu' nostru acasa si cand sa deschida poarta ii pica o tigla in cap. Gheorghe contrariat se uita spre cer:
- Ai si ajuns, scarba?!



14.Judecătorul către martor:
- Ai văzut că vecinul tău îşi bate soacra?
- Da domnule judecător.
- Şi de ce n-ai intervenit?

- Păi, să vedeţi, la început am vrut să intervin, dar când am văzut că o poate bate singur...

15.Un tip intra intr-un bar tot zgariat pe fata, pe maini, pe picioare si cu hainele sfasiate. Vazandu-l astfel, prietenii il intreaba ce i s-a intamplat.
- Tocmai am ingropat-o pe soacra-mea.
- Si ce legatura are asta cu zgarieturile alea?
- Pai, nu vroia...


16.Doi barbati vorbeau.Unul dintre ei ii spune celuilalt:
-Soacra mea e un inger.A ta cum e?
-Offf....a mea e inca vie.



17.Azi de dimineata ma intalni cu soacramea, era cu bicicleta.O intreb mama soacra unde te duci?Ea imi raspunde rapid,la cimitir.Statui putin pe ganduri si ii zisai :si bicicleta cine o aduce inapoi...?


18.Nelu da cu coasa,vine Vasile si ii spune lui Nelu.Nelule hai repede acasa
-nelu-stai ca mai am de cosit
-vasile-hai ma omule ca cosesti dupaia
vasile-mai nelule da care-i graba asta pe tn?
-Hai ma ca ti-o murit soacra
-nelu:oooo intai munca si apoi distractia :)


19.Un tigan intra intr-un bar, se aseaza la o masa si striga:
- Ospatar, un rom aici.
Ospatarul:
- Te-am vazut da-te dracu!


20.Doi tigani merg la furat intr-un apartament si suna telefonul in casa:
-Alo familia Popescu?
-Nu stiu, manca-ti-as, ca abia am intrat..

21.De ce nu poarta babele fusta mini?
Sa nu li se vada tatele


22.Doua batrane stateau in cimitir pe o banca ,una dintre ele intreaba:
-tu cati ani ai???
-98
-si te mai duci acasa???


23.-Bunico ti-am adus un buchet trandafiri de ziua ta! Multumes dar nu trebuia ca sunt si in gradina! Acum nu mai sunt!

24.Avea o baba un papagal care imita orice auzea. Intr-o zi baba primeste musafiri.Acestia intra si baba le spune: -Intrati!intrati! Apoi le serveste prajituri: -Luati!luati! La plecare baba ii sfatuieste: -Sa mai veniti pe la noi! Papagalul memorase totul. Seara,in casa babei intrasera hotii.Cand acestia deschd fereastra papagalul le spune: -Intrati!intrati! Hotii isi incep treaba,la care papagalul: -Luati!luati! Laplecarea hotilor,papagalul le ureaza: -Sa mai veniti pe la noi!

25.-Cum fac olteni laptele praf?
-Arunca o vaca din avion.


26.Cum prinde un oltean un iepure?
Se baga in tufis si face ca morcovu.


27.Un oltean cauta gara.Vede un tip si il intreaba:
- Nu va suparati! Caut gara.
- Nu ma supar. Cautati-o!


28.Doi olteni :
-Marine!Ce vezi?
-Cerul
-Si?
-Si luna...
-Si?
-Si carul mare...
-Si ?
-Si carul mic...
-Si?
-Si ...Ioaneee!Astia ne-au furat cortu


29.Stiti de ce fugaresc oltenii ambulanta?
Sa pupe crucea


30.-De ce tine olteanul grebla pe casa?
-Sa creada lumea ca are televizor.


31.Dc nu mananca oltenii muraturi?
le e frica sa nu le ramana capul in borcan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu